مفهوم بهره وری، ایجاد نظام و مکانیزمی است که به طور پیوسته تلاش هایی را در راه انطباق فعالیتهای تولیدی و خدماتی یک سازمان با شرایط محیطی متغیر انجام دهد تا حاصل آن استفاده هر چه بهتر از منابع در تعامل با محیط درونی و بیرونی سازمان باشد.
خدمات مشاوره و عارضه یابی تکتو با هدف تعریف، توسعه و مدیریت بهره وری در بخش صنعت و شرکت های کوچک و متوسط ، همچنین توسعه مفاهیم نوین مدیریت بهره وری و الگوهای رایج به فعالیت پرداخته و در این مسیر پروژه های گوناگونی را به اجرا در آورده است که از آن جمله میتوان به پروژه های زیر اشاره کرد:
• شناخت مسائل و ریشه یابی مشکلات • طراحی نظام مدیریت بهرهوری در شرکت های کوچک و متوسط • اجرای پروژه مشاوره مدیریت و بهره وری در صنایع کوچک و متوسط • استقرار نظام بهره وری • ساماندهی مدیریت بهره وری در شرکت های مختلف صنعتی
خدمات عارضه یابی ساختاری و رفع مشکلات ساختاری کسب و کار ها و شرکت ها
گروه آموزشی پژوهشی تکتو با اتکا به تجارب ارزشمند، توانمندیها و ظرفیت موجود، گروه تکتو آمادگی دارد خدمات خود را در قالب مشاوره، به صورت ذیل ارائه کند:
– ساماندهی مدیریت بهره وری به منظور اشاعه فرهنگ بهرهوری در سطح شرکت و کمک به برنامه ریزی بهبود بهرهوری در سطوح مختلف مدیریتی انجام میشود تا با آموزش های لازم و تعیین شاخص های مناسب بهره وری و اندازه گیری و تحلیل آن، زمینه پیاده سازی و اجرای چرخه مدیریت بهره وری مشتمل بر برنامه ریزی بهبود، اجرای برنامه های بهبود، اندازهگیری و تجزیه و تحلیل بهرهوری فراهم شود.
چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟ آموزش افزایش فروش
– بررسی مسایل و ریشه یابی مشکلات برای شناخت دقیق وضعیت سازمان با روشهای گوناگون انجام میشود، به نحوی که مشکلات و تنگناهای اصلی بهره وری به صورت ساختار یافته و نظام مند تعیین و دسته بندی شود، سپس با تحلیل این مشکلات و نیازمندیی های سازمان، الویتهای اجرایی برنامه ها و اقدامات لازم پیشنهاد میشود.
مزایای استقرار نظام های ارتقاء بهرهوری:
• صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع و فرآیندها • کاهش ضایعات و انرژی • افزایش راندمان تولید و ارائه خدمات مفید
خدمات تکتو در زمینه مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی
۱- تشخیص مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی
۲- تکنیک ها و مدل های متفاوت در حل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی
۳- چگونگی پیدا کردن راه حل های جایگزینی
۴- طراحی یک برنامه مناسب برای فعالیتهای اثربخش در حل مشکلات تولیدی –اقصادی و بازرگانی
۵- چگونگی پیاده سازی برنامه مطرح شده در واحدهای تولیدی و اقتصادی
۶- ارزیابی موفقیت آمیزبودن راه حل ها و برنامه ها
تبلیغات خوب و حرفهای چیست؟از فرآیند رفتار مصرف کننده، مرحله تصمیم به خرید بوده و باید بدانید که تصمیم به خرید یک مرحله واقعا حساس است. از آنجایی که خرید کردن و پرداخت پول برای همه انسانها یک درد و مقاومت ذهنی دارد، ممکن است خیلی از مشتریان در این بخش از فرآیند، به جای قطعی کردن خرید فقط تصمیم آن را بگیرند!
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو این امکان را فراهم کرده ایم که در محل سازمان ها و شرکت ها به نیروهای بخش فروش آموزش های لازم را در زمینه جذب مشتری و نگهداری از مشتریان بدهیم.
دوره آموزشی ویژه کارکنان سازمان اتکا
جهت برگزاری دوره های آموزشی ویژه شرکت ها و سازمان ها با ما در تماس باشید
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
هر سازمانی برای رسیدن به اهداف سازمانی خود نیازمند داشتن یک مزیت رقابتی میباشد و یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین این مزیتها داشتن نیروها و سرمایههای انسانی بالنده، توانمد و خلاق هست. حال هر سازمانی برای اینکه این سرمایه گرانقیمت و ارزنده را توانمندتر و پر انرژیتر از دیروز خود کند، نیازمند دورههای آموزشی کاربردی میباشد و باید برای این موضوع استراتژیهای مناسبی تدوین شود و از این طریق سطح دانش و بینش کارکنان خود را ارتقا دهند.
تطبیق محتوای دوره های آموزشی کاربردی با فرایندها و چالشهای واقعی پیش روی سازمان ارزیابی دوره ها بر اساس پروژه یا آزمون، مطابق با فرآیندها و موقعیت های شغلی سازمان تیمسازی و ایجاد کارگروه تخصصی از همکاران با وظایف شغلی مختلف، ارائه راهکارهای عملی برای مسائل سازمانی و نیز ایجاد روحیه همکاری اجرای دورههای آموزشی بصورت مشارکتی با کارفرما و ارائه گواهینامه مشترک امکان تدوین سرفصل آموزشی متناسب با نیازهای هر سازمان. فراهم آوردن فرصت و امکانــات آموزشـــی لازم برای مدیـــران و پرسنــــل شرکت ها به منظور ایجاد ارتباط ، تفاهم و نیز مبادله اطلاعـــــات و تجربیـــات ارزشــــمند گذشته با یکدیگر و ارائه خدمات مشورتـــــی به همدیگر. بهبود مستمر فرآیند ارتباط با مشتری دستیابی و بهره گیری از منابع معتبر و به روز علمی متناسب با فعالیت ها و نیازمندیهای روز شرکتها و نهادهای دولتی و خصوصی. ارتقاء توانمندی های علمی کارکنان ، کارشناســـان، متخصصـــان و مدیــران به عنوان سرمایه اصلی کشور به منظور ایجاد بستری مناسب برای خلاقیت و نوآوری
شتاب فزاینده علوم بشری در تمام زمینهها پیشرفت روز افزون تکنولوژی پیچیدگی سازمان به دلیل ماشینی شدن تغییر شغل یا جابجایی شغلی روابط انسانی و مشکلات انسانی ارتقاء و ترفیع کارکنان اصلاح عملکرد شغلی کارکنان جدید و تازه استخدام شده بهرهوری کاهش حوادث کاری نیازهای تخصصی و حرفهای نیروی انسانی
دوره آموزشی ویژه کارکنان سازمان اتکا
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
آموزش بازاریابی تلفنی ویژه خواهران طبق استاندارد ۵۲۴۲۲۰۴۵۰۰۱۰۰۱۱ در مرکز فنی حرفه ای شماره ۱۳ خواهران تهران ۲۴ ساعت همراه با ارائه گواهینامه معتبر سازمان فنی حرفه ای کشور در تهران
مدرس دوره : منیره دارستانی – مدرس رسمی اداره کل فنی و حرفه ای تهران
آموزش جدیدترین و بهترین روش های علمی و عملی بازاریابی تلفنی در تهران.
در این دوره آموزشی که بشکل کاملا رایگان برگزار می گردد، شمایاد میگیرید که چگونه با بازاریابی تلفنی فروش خود را افزایش دهید.
در این دوره شما نخست اصول بازاریابی را فرا خواهید گرفت. شماره رزرو ۰۸و۰۲۱۶۶۰۵۸۵۹۷——۶۶۰۳۷۳۴۶
ظرفیت محدود آدرس محل برگزاری : خیابان آزادی – قبل از میدان آزادی – خیابان شهید میرقاسمی – بن بست ۴ – پلاک ۲
در مرحله تعیین هدف، استراتژی آموزش تدوین گشته و اهداف آموزشی تعیین می گردد.
در مرحله نیازسنجی آموزش، نوع و مقدار آموزش به تفکیک پرسنل، تعیین می گردد. در این مرحله به این سؤالات پاسخ داده می شود:
چه کسی باید آموزش ببیند؟
چه نوع آموزشی برای رفع نیاز در داخل و خارج سازمان مورد نیاز است؟
در مرحله طراحی، یک طرح یا پلن آموزشی تهیه می شود که شامل این اطلاعات می باشد:
۱- عناوین آموزشی
۲- سرفصل های آموزشی
۳- اهداف آموزشی
۴- محتوای آموزشی
۵- فناوری آموزش
۶- روش آموزش
۷- روش ارزیابی
۸- ویژگی مدرسین
در مرحله برنامه ریزی آموزشی، اهداف، انتظارات، شرکت کنندگان، روش ها، زمانبندی اجرا، منابع مورد نیاز و ملاک های ارزشیابی برای سیستم آموزشی سازمان، تعیین می گردد
مرحله اجرای آموزش، شامل پشتیبانی های لازم برای اجرای برنامه های آموزشی (قبل از آموزش، حین آموزش، بعد از آموزش) می باشد.
در مرحله ارزشیابی و نظارت، نتایج آموزش از طریق ملاک ها و استانداردهای از پیش تعیین شده، اندازه گیری می گردد و مشخص می شود که آیا سرمایه گذاری سازمان در امر آموزش موجب بهبود عملکرد کارکنان و یا افزایش بهره وری و کارآیی سازمان شده است.
دوره آموزشی ویژه کارکنان سازمان اتکا
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
فرایند آموزش در سازمان ها معمولاً از چه مراحلی تشکیل می شود
چکیده مقاله
فرایند آموزش در سازمان ها معمولاً از چه مراحلی تشکیل می شود تعیین هدف آموزش نیازسنجی آموزشی طراحی آموزش برنامه ریزی آموزش اجرای آموزش ارزشیابی آموزش برگزاری کلاس آموزشی برای سازمان ها و شرکت ها
گروه آموزشی پژوهشی تکتو آمادگی دارد جهت کمک به شرکت ها و سازمان های مختلف، دوره های متنوع آموزشی درون سازمانی برگزار نماید.
این دوره ها در جهت ارتقاء سطح کارکنان ادارات و سازمان ها می باشد.
تحقق اهداف هر سازمان و کسب مزیت رقابتی در گرو داشتن سرمایه های انسانی بالنده، توانمند، شاداب، خلاق و تحول گراست و نیاز است برای توانمندسازی کارکنان استراتژی های مناسبی تدوین گردد. امروزه سازمان های پیشرو به امر آموزش و مهم تر از آن به نتایج آموزش و افزایش بهره وری اهمیت زیادی می دهند و از این طریق سعی در ارتقای تعهد کارکنان و آمادگی آنان در برخورد با شرایط نوین را دارند که این مهم برای سازمان هایی با اهداف آموزشی خاص و منحصر به فرد و نیز سازمان هایی که در حال پیاده سازی برنامه های جدید و یا حرکت در مسیر جدید هستند ارزشمند می باشد.
ارائه خدمات آموزشی به سازمان ها
دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۶۹۳۹۴۶۴۰ تماس بگیرید
یکی از استعاره های معروفی که در خصوص کسب و کارها و شرکت ها در دنیا وجود دارد، تشبیه کسب و کار به یک موجود زنده مثل انسان است : دارای نیازها، توانمندی ها، ارتباطات متنوع با محیط و …
ایده کسب و کار
در سالهای اخیر موضوعی که بیش از پیش کسب و کارها و حتی سازمان ها و ذهن مدیران ارشد آنها را سخت درگیر خود کرده است، ایجاد تغییر و تحول به موقع و بهبود کسب و کار در راستای ارتقاء بهره وری و رقابتپذیری است.
هر سازمان یا کسب و کار همواره تحت تاثیر سه نیروی قدرتمند قرار دارد و لازم است در مقابل این سه نیرو از انعطاف لازم برخوردار باشد تا بتواند با تغییر و تحول به موقع، از یکسو اثر تخریبی این نیروها را بر خود حداقل و از سویی دیگر امکان استفاده از فرصتها را حداکثر نماید. این سه نیرو عبارتند از:ایجاد تغییر و تحول در نیازها، خواستهها و تقاضای بازار با توجه به تغییر تدریجی در سبک زندگی، فرهنگ و سایر عوامل موثر بر محیط فعالیت مشتریان
ایجاد تغییر و تحول پرشتاب و روز افزون در فناوری و تکنولوژی و نیاز به خلق نوآوری و استفاده از آخرین تکنولوژی و فناوری روز دنیا
ظهور رقبای جدید و بطور کلی تنوع اقدامات رقبا با هدف رقابتپذیری بیشتر و روند رو به رشد رقابت و افزایش قدرت چانه زنی مشتریان در بازارهای هدف.
خستگی تصمیم گیری
با توجه به عوامل بالا نه تنها توسعه و رشد بلکه حفظ وضع موجود نیز در کسب و کارها و سازمان ها به سادگی ممکن نبوده و مدیران ارشد باید با شناخت کامل و به موقع از جایگاه خود از یکسو، و پایش بازار و فناوری و رقبا از سویی دیگر، بهترین راهکار را برای شناخت و رفع موانع ارتقاء بهرهوری و رقابتپذیری خود شناسایی و با اقدامات به موقع آن راهکارها را به اجرا در آورند و در غیر اینصورت فرصت های بازار را از دست داده و قطعا رقبای شما از این فرصت بهترین استفاده را خواهند کرد.
پایه اصلی و از جمله الزامات اولیه این اقدامات هدفمند، انجام مطالعات عارضه یابی برای شناسایی مشکلات و موانع و اولویت بندی آنها و سپس یافتن بهترین راهکارها برای رفع عارضه های مکشوفه و برداشت موانع رشد کسب و کار شماست.
ما به شما در حل مسائل بحرانی کسب و کارتان کمک خواهیم کرد
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو با کوله باری از تجربه و ابزارهای لازم
گام به گام تا فتح قله های موفقیت در کنار شماییم
رونق کسب و کار
عارضه یابی و رفع عارضه
با توجه به پیچیدگی های موجود در کسب و کارها و تجارت امروزی و تعدد عوامل تاثیرگزار در عملکرد موفقیت آمیز کسب و کارها، بسیاری از شرکتها و سازمانها موضوع آنالیز کسب و کار و عارضه یابی (پیدا کردن مسائل و مشکلات احتمالی ) خود را به ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو می سپارند.
ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو با بررسی همه جانبه کسب و کار شما (وضعیت منابع انسانی، مدیران ارشد، فرایندها،بازاریابی و فروش، سیستم و ساختار، قیمت گذاری محصولات و خدمات، استراتژی ها، دیجیتال مارکتینگ و…) و به پشتوانه تجربه و تخصص مدیران و کارشناسان خود، می توانیم تشخیص دهیم مشکل سازمان و کسب و کار شما در کجاست و چه موانعی مانع رشد کسب و کار شده و در نهایت چه کاری باید برای رفع آنها انجام شود.
جهت شروع عارضه یابی در ابتدا گزارش مدیران ارشد از وضعیت سابق و فعلی سازمان و کسب و کار دریافت شده و سپس پرسشنامه های فنی تخصصی هر بخش برای مدیران و سرپرستان مربوطه ارسال و پاسخ ها توسط کارشناسان ما آنالیزه شده و جلسات مصاحبه برگزار می گردد.
و در نهایت گزارشی مفصل از عارضه های مکشوفه به مدیران ارشد سازمان و کسب و کار ارائه می گردد.
و پس از فرآیند عارضه یابی، در جهت رفع عارضه برای هر بخش، یک طرح تدوین شده و سپس به اجرا در آمده و مستقر می گردد. بعد از آن نحوه اجرا به تیم شرکت خدمات گیرنده آموزش داده می شود و نهایتا در صورت درخواست شرکت، نظارت ها و کنترل ها در جهت اصلاح و بروز رسانی طرح ها و جلوگیری از انحراف معیار تیم از شاخص های در نظر گرفته شده، انجام می گیرد.