مفهوم بهره وری، ایجاد نظام و مکانیزمی است که به طور پیوسته تلاش هایی را در راه انطباق فعالیتهای تولیدی و خدماتی یک سازمان با شرایط محیطی متغیر انجام دهد تا حاصل آن استفاده هر چه بهتر از منابع در تعامل با محیط درونی و بیرونی سازمان باشد.
خدمات مشاوره و عارضه یابی تکتو با هدف تعریف، توسعه و مدیریت بهره وری در بخش صنعت و شرکت های کوچک و متوسط ، همچنین توسعه مفاهیم نوین مدیریت بهره وری و الگوهای رایج به فعالیت پرداخته و در این مسیر پروژه های گوناگونی را به اجرا در آورده است که از آن جمله میتوان به پروژه های زیر اشاره کرد:
• شناخت مسائل و ریشه یابی مشکلات • طراحی نظام مدیریت بهرهوری در شرکت های کوچک و متوسط • اجرای پروژه مشاوره مدیریت و بهره وری در صنایع کوچک و متوسط • استقرار نظام بهره وری • ساماندهی مدیریت بهره وری در شرکت های مختلف صنعتی
خدمات عارضه یابی ساختاری و رفع مشکلات ساختاری کسب و کار ها و شرکت ها
گروه آموزشی پژوهشی تکتو با اتکا به تجارب ارزشمند، توانمندیها و ظرفیت موجود، گروه تکتو آمادگی دارد خدمات خود را در قالب مشاوره، به صورت ذیل ارائه کند:
– ساماندهی مدیریت بهره وری به منظور اشاعه فرهنگ بهرهوری در سطح شرکت و کمک به برنامه ریزی بهبود بهرهوری در سطوح مختلف مدیریتی انجام میشود تا با آموزش های لازم و تعیین شاخص های مناسب بهره وری و اندازه گیری و تحلیل آن، زمینه پیاده سازی و اجرای چرخه مدیریت بهره وری مشتمل بر برنامه ریزی بهبود، اجرای برنامه های بهبود، اندازهگیری و تجزیه و تحلیل بهرهوری فراهم شود.
چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟ آموزش افزایش فروش
– بررسی مسایل و ریشه یابی مشکلات برای شناخت دقیق وضعیت سازمان با روشهای گوناگون انجام میشود، به نحوی که مشکلات و تنگناهای اصلی بهره وری به صورت ساختار یافته و نظام مند تعیین و دسته بندی شود، سپس با تحلیل این مشکلات و نیازمندیی های سازمان، الویتهای اجرایی برنامه ها و اقدامات لازم پیشنهاد میشود.
مزایای استقرار نظام های ارتقاء بهرهوری:
• صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع و فرآیندها • کاهش ضایعات و انرژی • افزایش راندمان تولید و ارائه خدمات مفید
خدمات تکتو در زمینه مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی
۱- تشخیص مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی
۲- تکنیک ها و مدل های متفاوت در حل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی
۳- چگونگی پیدا کردن راه حل های جایگزینی
۴- طراحی یک برنامه مناسب برای فعالیتهای اثربخش در حل مشکلات تولیدی –اقصادی و بازرگانی
۵- چگونگی پیاده سازی برنامه مطرح شده در واحدهای تولیدی و اقتصادی
۶- ارزیابی موفقیت آمیزبودن راه حل ها و برنامه ها
تبلیغات خوب و حرفهای چیست؟از فرآیند رفتار مصرف کننده، مرحله تصمیم به خرید بوده و باید بدانید که تصمیم به خرید یک مرحله واقعا حساس است. از آنجایی که خرید کردن و پرداخت پول برای همه انسانها یک درد و مقاومت ذهنی دارد، ممکن است خیلی از مشتریان در این بخش از فرآیند، به جای قطعی کردن خرید فقط تصمیم آن را بگیرند!