برگزاری دوره آنلاین آموزش خدمات پس از فروش در شرکت تخت جمشید
شرکت تخت جمشید در راستای افزایش کیفیت خدمات پس از فروش، یک دوره آموزشی آنلاین ویژه کارکنان بخش خدمات پس از فروش برگزار کرد. این دوره با تدریس آقای غلامرضا ایسوند، از متخصصان این حوزه، به اجرا درآمد.
در این دوره، مباحث کلیدی مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری، رسیدگی به شکایات، افزایش رضایتمندی مشتریان و استانداردهای بهروز خدمات پس از فروش آموزش داده شد. شرکتکنندگان با جدیدترین روشهای خدماترسانی مؤثر و حرفهای آشنا شدند تا بتوانند تجربهای بهتر برای مشتریان ایجاد کنند.
چرا این دوره مهم است؟
ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان
افزایش کیفیت خدمات پس از فروش
بهبود تجربه مشتریان و افزایش وفاداری آنها
شرکت تخت جمشید همواره در تلاش است تا با برگزاری دورههای آموزشی مستمر، سطح خدمات خود را ارتقا داده و به استانداردهای جهانی نزدیکتر شود.
برای اطلاع از جدیدترین دورههای آموزشی و مقالات تخصصی، تکتو را دنبال کنید!
برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

- ۰۴/۰۱/۲۴