گروه آموزشی پژوهشی تکتو

کمک به راه اندازی کسب و کار و رونق کسب و کار

گروه آموزشی پژوهشی تکتو

کمک به راه اندازی کسب و کار و رونق کسب و کار

مشاوره راه اندازی کسب و کار. مشاوره رونق کسب و کار.
https://takto.ir

  • ۰
  • ۰

برگزاری دوره آنلاین آموزش خدمات پس از فروش در شرکت تخت جمشید

شرکت تخت جمشید در راستای افزایش کیفیت خدمات پس از فروش، یک دوره آموزشی آنلاین ویژه کارکنان بخش خدمات پس از فروش برگزار کرد. این دوره با تدریس آقای غلامرضا ایسوند، از متخصصان این حوزه، به اجرا درآمد.

در این دوره، مباحث کلیدی مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری، رسیدگی به شکایات، افزایش رضایتمندی مشتریان و استانداردهای به‌روز خدمات پس از فروش آموزش داده شد. شرکت‌کنندگان با جدیدترین روش‌های خدمات‌رسانی مؤثر و حرفه‌ای آشنا شدند تا بتوانند تجربه‌ای بهتر برای مشتریان ایجاد کنند.

چرا این دوره مهم است؟
 ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان
 افزایش کیفیت خدمات پس از فروش
 بهبود تجربه مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها

شرکت تخت جمشید همواره در تلاش است تا با برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر، سطح خدمات خود را ارتقا داده و به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر شود.

 

 

 برای اطلاع از جدیدترین دوره‌های آموزشی و مقالات تخصصی، تکتو را دنبال کنید!

برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

 

 

شرکت تخت جمشید
کلاس خدمات پس از فروش در شرکت تخت جمشید
  • ۰۴/۰۱/۲۴
  • گروه آموزشی پژوهشی تکتو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی