گروه آموزشی پژوهشی تکتو

کمک به راه اندازی کسب و کار و رونق کسب و کار

گروه آموزشی پژوهشی تکتو

کمک به راه اندازی کسب و کار و رونق کسب و کار

مشاوره راه اندازی کسب و کار. مشاوره رونق کسب و کار.
https://takto.ir

  • ۰
  • ۰

 

مدیریت فروش و افزایش فروش

این کارگاه آموزشی به صورت تخصصی بر روی چالش‌ها و فرصت‌های فروش در شرکت‌های تولیدی متمرکز است.

شرکت‌کنندگان در این دوره با اصول و تکنیک‌های نوین مدیریت فروش آشنا شده و راهکارهای عملی برای افزایش فروش محصولات و خدمات خود را فرا می‌گیرند. از جمله موضوعاتی که در این کارگاه پوشش داده می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استراتژی‌های فروش در صنایع تولیدی: شناخت بازار، رقبا و مشتریان هدف، تعیین قیمت‌گذاری مناسب، توسعه محصولات جدید و …
  • مهارت‌های فروش حرفه‌ای: فن بیان، مذاکره، ارائه جذاب، مدیریت اعتراضات مشتری و بستن قرارداد
  • مدیریت کانال‌های توزیع: انتخاب و مدیریت نمایندگان فروش، عمده‌فروشان و خرده فروشان
  • بازاریابی صنعتی: استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال، تبلیغات، روابط عمومی و بازاریابی محتوا برای افزایش آگاهی از برند
  • مدیریت تیم فروش: ایجاد تیم فروش موثر، انگیزه‌دهی و آموزش نیروهای فروش

هدف از برگزاری این کارگاه:

مخاطبان این کارگاه:

  • مدیران فروش
  • کارشناسان فروش
  • مدیران بازاریابی
  • مدیران عامل و صاحبان کسب‌وکار در صنایع تولیدی
کلاس آموزش فروشندگی برای کارکنان نوین چرم
کلاس آموزش فروشندگی برای کارکنان نوین چرم در تهران

مزایای شرکت در این کارگاه:

  • آشنایی با آخرین روش‌ها و ابزارهای فروش در صنایع تولیدی
  • افزایش توانایی در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی
  • بهبود عملکرد تیم فروش و افزایش انگیزه کارکنان
  • دستیابی به رشد پایدار و افزایش سودآوری
  • کسب دانش و مهارت‌های عملی برای حل چالش‌های فروش در محیط‌های صنعتی

با شرکت در این کارگاه، شما قادر خواهید بود:

  • استراتژی فروش خود را بهبود بخشید
  • تیم فروش خود را تقویت کنید
  • مشتریان بیشتری جذب کرده و حفظ کنید
  • سهم بازار خود را افزایش دهید
  • به اهداف فروش خود برسید

بخش اول: مبانی و اصول فروش

  • تعریف فروش و جایگاه آن در کسب‌وکار:
    • فروش به عنوان قلب تپنده هر کسب‌وکار
    • انواع فروش (B2B، B2C، C2C)
    • چرخه فروش و مراحل مختلف آن
  • مدیریت استراتژیک فروش:
    • تدوین استراتژی فروش همسو با اهداف کلان سازمان
    • تحلیل بازار و رقبا
    • تعیین سهم بازار و اهداف فروش
شبکه سازی در فروش
آموزش شبکه سازی در فروش
  • مهارت‌های ارتباطی موثر در فروش:
    • فن بیان و زبان بدن
    • گوش دادن فعال
    • پرسشگری موثر
    • مدیریت اعتراضات مشتری
  • روانشناسی فروش:
    • شناخت نیازهای مشتری
    • ایجاد ارتباط عاطفی با مشتری
    • متقاعدسازی مشتری
    • بستن قرارداد

بخش دوم: مدیریت تیم فروش

  • ساختار سازمان فروش:
    • انواع ساختارهای سازمانی فروش
    • طراحی نقش‌ها و مسئولیت‌ها
    • انتخاب و جذب نیروهای فروش حرفه‌ای
  • آموزش و توسعه نیروی فروش:
    • برنامه‌های آموزشی جامع
    • ارزیابی عملکرد و بازخورد
    • ایجاد فرهنگ فروش در سازمان
  • انگیزش و پاداش‌دهی:
    • سیستم‌های پاداش‌دهی مبتنی بر عملکرد
    • ایجاد انگیزه درونی
    • مدیریت تیم فروش در شرایط مختلف

بخش سوم: تکنیک‌ها و ابزارهای فروش

  • تکنیک‌های فروش پیشرفته:
    • فروش مشاوره‌ای
    • فروش ارزش‌افزوده
    • فروش به گروه‌ها
  • ابزارهای فروش:
    • CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
    • اتوماسیون فروش
    • تحلیل داده‌های فروش
  • فروش آنلاین و دیجیتال مارکتینگ:
    • فروش در شبکه‌های اجتماعی
    • بازاریابی محتوا
    • سئو و تبلیغات آنلاین

      برای هماهنگی جهت مشاوره و برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

بخش چهارم: مدیریت فروش در شرایط خاص

  • مدیریت فروش در بازارهای رقابتی:
    • استراتژی‌های رقابت
    • ایجاد تمایز رقابتی
  • مدیریت فروش در بحران‌ها:
    • واکنش به تغییرات بازار
    • حفظ مشتریان در شرایط سخت
  • فروش بین‌المللی:
    • فرهنگ‌های مختلف و تفاوت‌های در فروش بین‌المللی
    • قوانین و مقررات تجارت بین‌المللی

بخش پنجم: مطالعات موردی و تمرین‌های عملی

  • مطالعات موردی موفق و ناموفق:
    • تحلیل دلایل موفقیت و شکست
  • تمرین‌های عملی:
    • شبیه‌سازی شرایط فروش
    • ارائه بازخورد به شرکت‌کنندگان

سرفصل‌های پیشنهادی اضافی:

  • مهندسی فروش:
    • طراحی فرآیند فروش
    • بهینه‌سازی فرآیند فروش
  • هوش تجاری در فروش:
    • استفاده از داده‌ها برای تصمیم‌گیری
    • پیش‌بینی فروش
  • مدیریت اعتباری و وصول مطالبات:
    • ارزیابی مشتریان
    • مدیریت مطالبات معوق
  • اخلاق در فروش:
    • اهمیت اخلاق حرفه‌ای
    • جلوگیری از تقلب و کلاهبرداری

 

مخاطبان هدف دوره مدیریت فروش

دوره مدیریت فروش می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از افراد مفید باشد. 

  • مدیران فروش: افرادی که مسئولیت هدایت و مدیریت تیم فروش را بر عهده دارند.
  • سرپرستان فروش: افرادی که بر تیم‌های کوچکتر فروش نظارت دارند.
  • کارشناسان فروش: افرادی که به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند و محصولات یا خدمات را می‌فروشند.
  • بازاریابان: افرادی که مسئولیت جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی را بر عهده دارند.
  • کارآفرینان: افرادی که کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اند و به دنبال افزایش فروش هستند.
  • صاحبان مشاغل کوچک و متوسط: افرادی که می‌خواهند مهارت‌های فروش خود را بهبود بخشند.
  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط: افرادی که به دنبال ورود به دنیای فروش و بازاریابی هستند.
    برای هماهنگی جهت مشاوره و برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

با غلامرضا ایسوند، استاد فروش و بازاریابی، به اوج فروش برسید!

آیا از فروش محصولات و خدمات خود راضی هستید؟ آیا به دنبال راهی برای افزایش سهم بازار و سودآوری کسب‌وکار خود هستید؟ کارگاه آموزشی “مدیریت فروش و افزایش فروش ویژه شرکت‌های تولیدی” با تدریس غلامرضا ایسوند، مشاور مدیریت و رشد کسب‌وکار، فرصتی استثنایی برای شماست تا به اهداف فروش خود دست پیدا کنید.

در این کارگاه چه می‌آموزید؟

  • استراتژی‌های فروش اثربخش: یادگیری روش‌های نوین برای شناسایی مشتریان هدف، ایجاد روابط پایدار و افزایش نرخ تبدیل.
  • مهارت‌های مذاکره حرفه‌ای: تسلط بر فنون مذاکره و بستن قراردادهای پرسود.
  • مدیریت موثر تیم فروش: ایجاد یک تیم فروش پویا و با انگیزه، آموزش و توسعه نیروهای فروش.
  • بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین: استفاده از ابزارهای دیجیتال برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش.
  • تحلیل داده‌ها و تصمیم‌گیری مبتنی بر داده: استفاده از داده‌ها برای بهبود عملکرد فروش و اتخاذ تصمیمات بهتر.
غلامرضا ایسوند
آموزش بازاریابی و فروش

چرا این کارگاه برای شما مفید است؟

  • تدریس توسط غلامرضا ایسوند: با بیش از ۱۲ سال تجربه در زمینه مشاوره کسب‌وکار و آموزش فروش، غلامرضا ایسوند به عنوان یکی از برترین مدرسان فروش در کشور شناخته می‌شود.
  • محتوای کاربردی و عملی: تمام مطالب ارائه شده در این کارگاه به صورت عملی و کاربردی بوده و می‌توانید بلافاصله آن‌ها را در کسب‌وکار خود پیاده‌سازی کنید.
  • شبکه‌سازی با سایر مدیران: فرصتی برای برقراری ارتباط با سایر مدیران و کارآفرینان و ایجاد همکاری‌های جدید.
آموزش فروش و بازاریابی
آموزش فروش و بازاریابی در ایران

مزایای شرکت در این کارگاه:

  • افزایش فروش و سودآوری
  • بهبود عملکرد تیم فروش
  • ایجاد روابط پایدار با مشتریان
  • افزایش سهم بازار
  • کسب دانش و مهارت‌های جدید در حوزه فروش و بازاریابی

ثبت‌نام:

برای هماهنگی جهت مشاوره و برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

نقل قول از غلامرضا ایسوند:

“در این کارگاه، به شما یاد می‌دهم که چگونه با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مدرن، فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهید و به اهداف کسب‌وکار خود برسید.”

غلامرضا ایسوند
با غلامرضا ایسوند، استاد فروش و بازاریابی، به اوج فروش برسید!

با شرکت در این کارگاه، گام بزرگی در جهت موفقیت کسب‌وکار خود بردارید.

ثبت‌نام کنید و آینده فروش خود را تضمین کنید!

برای هماهنگی جهت مشاوره و برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید

 

  • ۰۳/۰۷/۱۶
  • گروه آموزشی پژوهشی تکتو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی