دوره آموزشی برای کارکنان صرافی برای ارتقا و افزایش مهارت های کارکنان صرافی ها بسیار مهم و تاثیرگذار است.
دوره آموزشی برای کارکنان صرافی
برای کارکنان صرافی، دورههای آموزشی مختلفی میتواند مفید باشد.
۱- آموزش مالی و بانکی برای کارکنان صرافی:
شامل مفاهیم پایه مالی، بانکداری، و اقتصاد کلان است که برای درک بهتر عملکرد صنعت بانکی و ارتباط آن با بازارهای مالی ضروری است.
۲- آموزش مبادلات ارزی و اوراق بهادار:
این دورهها به کارکنان صرافی کمک میکنند تا با انواع مختلف مبادلات ارزی، اوراق بهادار و ابزارهای مالی آشنا شوند.
۳- آموزش قوانین و مقررات مالی و بانکی:
اطلاعات درست در مورد قوانین مربوط به امور مالی و بانکی اساسی است. کارکنان صرافی باید با قوانین ضدپولشویی، تحریمها، و دیگر مقررات مربوطه آشنا باشند.
آموزش برندسازی برای سازندگان طلا و جواهر
۴- آموزش فناوری اطلاعات و امنیت سایبری:
با توجه به تکنولوژیهای پیشرفته مورد استفاده در صنعت بانکی، آموزش در زمینه امنیت سایبری و استفاده از سیستمهای فناوری اطلاعاتی ضروری است.
۵- مهارتهای ارتباطی و خدمات مشتری:
به دلیل ارتباط مستقیم با مشتریان، کارکنان صرافی باید دارای مهارتهای ارتباطی عالی و توانایی حل مسائل مشتری باشند.
۶- آموزش مدیریت ریسک:
این دورهها به کارکنان صرافی کمک میکنند تا با شناسایی، اندازهگیری، مدیریت و کنترل ریسکهای مالی مرتبط با فعالیتهای صرافی آشنا شوند.
۷- آموزش تحلیل مالی:
این دورهها به کارکنان صرافی کمک میکنند تا بتوانند اطلاعات مالی را تحلیل کرده و تصمیمهای بهتری در زمینه سرمایهگذاری و مدیریت مالی بگیرند.
همچنین، دورههای آموزشی بسته به نوع صرافی و نیازهای ویژه آن میتواند متفاوت باشد، بنابراین ممکن است نیازهای آموزشی به شکل دقیقتری تنظیم شود ما در گروه آموزشی پژوهشی تکتو، دوره های آموزشی متنوعی برای کارکنان صرافی ها تدارک دیده ایم که بسته به نوع صرافی و نیاز مخاطبین ارائه می گردد.
برخی دوره های آموزشی برگزار شده در گروه آموزشی پژوهشی تکتو
- آموزش بازاریابی و پاسخگویی تلفنی در انتشارات مهر و ماه
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل خدمات پس از فروش شرکت نوین چرم
- آموزش پاسخگویی تلفنی برای پرسنل فروشگاه اینترنتی شرکت نوین چرم
- آموزش کارکنان کال سنتر شرکت لبنیات میهن
- آموزش کارکنان فروش تلفنی و مشاوره تلفنی داروخانه آنلاین داروکده
- کلینیک درمانی دکتر شادی مظلومی
- آموزش بازاریابی تلفنی ویژه مربیان کارآفرینی سازمان فنی و حرفه ای کشور
- آموزش کارکنان سازمان اتکا

همچنین:
- شرکت صرافی گلکسی پی جی (Galaxy PG)
- شرکت مراقبت و پرستاری سلامت اول

برگزاری کلاس پاسخ گویی تلفنی برای کارکنان فروش

دوره های آموزشی قابل ارائه برای سازمان ها و ادارات و شرکت ها
دوره آموزشی مهارت های نرم
دوره آموزشی رفتار سازمانی
دوره آموزشی روش تدریس
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع
دوره آموزشی خدمات پس از فروش
دوره آموزشی ارتباط موثر با مشتری
دوره آموزشی رشد فردی و رشد سازمانی
دوره آموزشی ایجاد انگیزه در کارکنان ویژه مدیران
دوره آموزشی افزایش بهره وری کارکنان
دوره آموزشی ایجاد تعامل بین پرسنل
دوره آموزشی جذب مشتری و نگهداشت مشتری
دوره آموزشی بازاریابی
دوره آموزشی فروش
دوره آموزشی بازاریابی تلفنی
دوره آموزشی مدیریت زمان
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دوره آموزشی امنیت اطلاعات در سازمان ها
دوره آموزشی اخلاق فردی، اجتماعی و اداری
دوره آموزشی کارآفرینی
دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری
دوره آموزشی ارتقاء بهداشت و سلامت
- ۰۲/۱۱/۱۴